Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Pogotowie na służbie - odkrycie!




Nie spodziewałam się takiego marnego, pod względem zdrowia urlopu. Naszą rodzinę zdziesiątkowała grypa. Jej pierwszą ofiarą padł mąż. Nie będę rozpisywać się na temat chorego faceta w domu, kto chce niech przeczyta tutaj:

http://laviolettee.blogspot.com/2012/02/chory-facet-w-domu


W każdym razie mój mąż po raz kolejny żegnał się z życiem przekazując mi niezbędne wytyczne. Nie przejełabym się tym wcale ( powtarza się to zazwyczaj raz na rok, gdy ma grypę - jak to dobrze, że rzadko choruje) gdyby nie fakt, że za cholerę nie mogłam mu zbić temperatury, która rosła w zastraszającym tempie i dochodziła czterdziestki. Ale nie o przebiegu choroby mego lubego chciałam napisać. Przy okazji grypy odkryłam zdumiewającą dla mnie rzecz! Która nie mieści mi się w głowie!


Zadzwoniłam na pogotowie, by dowiedzieć się, że... karetki nie ma i nie będzie przez najbliższe trzy godziny ( nie prościej byłoby, gdyby pani sama przywiozła męża do szpitala), a jeśli już przyjedzie to i tak... nie ma w niej lekarza, tylko ratownicy, którzy i tak zawiozą chorego do szpitala by przebadał go lekarz.

Więc ja pytam samą siebie naiwnie, po cholerę ( po raz drugi przeklinam, sorry!) więc takie pogotowie bez lekarza?! Więc po co było oddzielać te dwie instytucje : szpital i pogotowie A może ja o czymś nie wiem? Albo czegoś nie rozumiem? Jak to blondynka...
Gdzie indziej to wszystko wydaje mi się prościej zorganizowane... Ale może się czepiam. W każdym razie to dla mnie zdumiewające odkrycie!



2 komentarze:

  1. Szok! Ja ogólnie uważam, że każdy rejon powinien mieć własną klinikę , tak by na małą liczbę ludzi przypadała porządna opieka medyczna. większe oddziały specjalistyczne zajmowały by się tylko tym co muszą. Mammy chorą służbę zdrowia i każdy to wie. ;/ Bardzo mi przykro , że się rozchorowaliście , wracajcie do zdrowia ;* Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hm hm jak poszłam na pogotowie w Jette to czekałam w poczekalni 3 godziny

    OdpowiedzUsuń