Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Ja to mam szczęście Że w tym momencie Żyć mi przyszło W kraju nad Wisłą

     

Pierwszy dzien lata a za oknem jesien i smetnie mi jakos na duszy. Pobierznie ogladam telwizje (szkoda mi czasu), ale cos mi tam nieraz w oko i ucho wpadnie. w ubieglym tygodniu zbulwersowala mnie pewna informacja. Kurcze, jaki czlowiek przy zdrowych zmyslach mogl podjac taka decyzje? w kraju gdzie ludzie zabijajacy z zimna krwia, rozni hochsztaplerzy i cwaniacy sa pod opieka psychologow by uniknac wiezienia, uposledzonego, bezradnego chlopaka wsadza sie do pierdla. Nie moge tego pojac. Smetnie mi jest i zle......
Oto  strzepy informacji z prasy, nie chce mi sie przytaczac calosci, kazdy wie o jaka sprawe chodzi.

...Upośledzony 25-latek, który przebywa w więzieniu za kradzież, uzyskał ... Cele karysą zupełnie nie do zrealizowania, jeżeli skazany nie odczuwa upływu ... Chłopak - według matki - nie umie czytać ani pisać, nie rozumie, dlaczego jest za kratami. .... tenkto skazał go na więzienie sam powinien tam trafić za to, że wydał taki...

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze w pracy. Pozdrowka....

4 komentarze:

  1. Hmmm ciekawe , ja nie wiem .

    Nie czyta nie pisze wyglada na niepełnosprawność intelektualna umiarkowaną do znacznej , więc wyklucza możliwość przypisania winy , a więc poczytalność.
    Nawet w przypadku lekkiej opiniuje sie niepoczytalność!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam sie, ale tez mi sie tak wydaje. Jakos mnie wdeptuja w ziemie podobne absurdy. wiem, wszedzie sie zdarzaja.ale ciezko zrozumiec... milego weekendu

      Usuń
  2. Bo tu debilizm ściga się czasem... z większym debilizmem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i podjął kroki, by go oddac rodzinie. Bezduszność sądów i calkowity brak zainteresowania rozpoznaniem przedmiotu sprawy sprawił, że bandyci wmajestatcie prawa chodza na wolności, a chory człowiek jest za kratkami.

    OdpowiedzUsuń