Obserwatorzy

środa, 6 lutego 2013

"La plus petite maison de Bruxelles" korespondencja własna Dorotki :)






Niezastąpiona Doris przysłała mi link, z informacją jakoby najmniejszy dom w Brukseli jest wystawiony na sprzedaż. Doris na wyspach lepiej się orientuje co się dzieje w Belgii, niż ja na miejscu.

(zdjecia pochodza z internetu)

Tak, znam ten domek. Stanowi pewną ciekawostkę, ale to dość kłopotliwy obiekt sprzedaży. Na tak małej powierzchni trudno jest nawet ustawić łóżko, nie mówiąc o innych meblach. Ale jeśli ktoś ma jakiś niecodzienny pomysł na zagospodarowanie tej nieruchomości, może ona z czasem przynieść duże korzyści. Jej niekwestionowanym atutem jest lokalizacja – w samym sercu starego miasta, dwa kroki od Grand Place.
Bardzo miło kojarzę tę uliczkę Nazywana jest przez nas “Uliczką Pitty”- "Rue des Pitas", bo składa się z samych lokali gastronomicznych, nie jakichś tam high live, ale przyzwoitych knajpek średniej klasy, gdzie za niewielkie stosunkowo pieniądze możesz zjeść naprawdę ogromną porcję sałaty z mięsem przyrządzonym na modłę grecką, arabską… Oczywiście, królem jest wspomniana pita!

Właściciele i obsługa rozchwytują wręcz klientów na ulicy.
Bardzo lubię tam bywać, zwłaszcza latem. Teraz nie jest mi tam po drodze.

Publikuję link:


i biję się w piersi za takie “macosze” traktowanie Nietofinki, podczas gdy mój drugi blog jest w pełni rozkwitu. Obiecuję poprawę. J

rtbf.be

Flickr.com

5 komentarzy:

  1. Mozna spac w hamaku...
    Domek wymaga gruntownej reperacji... i zapewne sporo kosztuje!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ile kosztuje? Sprawdzę w chwili wolnego czasu, to dam znać. Pomysły na zagospodarowanie to miałbym ze dwa od ręki, ale nie sprzedaję pomysłów, skoro sam łapki na domku nie położyłem. Moc uśmiechów. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem pomyslow... mysle, ze chetnych nie zabraknie... domek jak domek, miejsce jest interesujace - w samym sercu Brukseli! :) milego weekendu!

      Usuń
  3. och jaki malutki, jak raz dla mnie ;) łozeczko nie było by duze;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z Sara ;3
    Ogolnie fajna notka ;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń